Bio igen =)

Sådär, nästan nyss hemkommen från stan, har varit på bio tillsammans med min allra bästa vän Linda <3. Och vi var såklart och såg Harry Potter och halvblondsprinsen! Har jag sett alla de andra fem filmer så måste jag ju se den här med. Är fortfarande två filmer kvar! Tror jag måste läsa de två böckerna igen, minns inte riktigt vad som händer i dom =0).

Tyckte filmen var väldigt bra, men de hoppar över väldigt mycket. Tar inte med saker som står i böckerna. Filmen är ju redan 2,5 timme lång. Tror inte jag skulle orka se hela om de tog med allt. Tack gumman! Var roligt att träffa dig igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Vill gärna se den. Kramiz mamsen

Postat av: Fanny

Hej gumman! Hihi visst gör han? Han blir bara större o större för var dag som går :P Jo det tycker jag absolut att vi skall göra. Jag har ju ganska mycjet tid nu när man är föräldraledig ;P



Kan förstå att det känns konstigt. Skulle jag oxå tycka om jag inte fick komma ner till ön när det är sommar.



Ha det så bra gumman :D



Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback