Dags för mer åska?

Jag är jättetrött, har legat och sovit i ca 1,5 timme nu. Katterna rör sig inte, det ligger också och sover. Men är inga mörka moln på väg in. Är ju svalare luft och det hemska trycket som har varit har väl delvis försvunnit. Konstigt!

Skall i alla fall åka ner och köra ett pass bodypump innan jag fryser mitt kortet. Och tar upp gymmet i slutet på augusti istället.
Så kommer bara bli löpning nu för hela slanten =)



Många tycker löpning är tråkigt! Men jag brukar tänka på dessa saker, hittade precis de punkterna på en sida



  • Lätt-tillgängligt och billigt.
  • Vara ute i friska luften.
  •  Lätt att mäta resultaten.
  •  Snabbt och effektivt för att förbättra konditionen.
  •  Du tränar när du själv har lust.  Du håller ditt eget tempo
  •  Avkoppling för hjärnan.
  • Du slipper tänka.
http://hem.passagen.se/ahgren/lopning.htm

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Jag tänkte bara nästa lyktstolpe, nästa papperskorg.... Så himla trist och en massa mygg och flugor i munnen... Ne tacka - vet av promenader!!!

Postat av: Linda

Det låter bra det där. Tänkte att jag skulle komma igång med löpningen igen nu när jag kommer hem. :)

Ser faktiskt fram emot att ge mig ut i spåret.



Snart ses vi! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback