Gotlandsbesök dag 2

I morse vaknade jag av att katterna sprang fram och tillbaka över mig. Tillslut gav jag upp och gick ur sängen. Ställde mig och tog en lååång dusch. Så underbart att duscha på morgonen. Blir så otroligt pigg! =o). De andra var vakna när jag kom ut, vi åt en lika god frukost idag. Satt och pratade och tog det lugnt.

Vi gjorde oss i ordning och sedan bar det av ner till stan. Parkerade i Akilles och gick sedan svängen nere på stan. De satt många där nere och sålde jordgubbar, blåbär och kantareller. Världens största kantareller hade en tjej hittade ut i Åtvidaberg. Kanske dit man skall ta med korgen och gott sällskap och plocka lite! Vi gick på Gina Tricot och shoppade lite, vidare ner på  LEO-gallerian. Där vi besökte den nya skoaffären. Blev ett par skor rikare! Behövs det? näää men är kul!!!

Sen började vi gå uppåt filbyter igen, gick in på Cafe Berget och åt lunch. Jag tog pannkakor med sylt och mormor + K Toast med parma och brie. Mätta och belåtna gick vi upp och tog bilen hem till Ryd. Blev ett kopp kaffe innan de skulle bege sig till Norrköping och Bauhause för att köpa kakel och lite annat smått och gott till lägenheten.

Tack för en underbar helg! Så roligt att ha er på besök. Vi syns snart igen


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Har nu lagt mina blåbär i frysen som jag köpte på torget. Ja det var tur att det bara blev var sitt par nya skor,bland så mycket snygga skor som det var i affären. Ja,det är roligt att besöka er oxå, synd bara att S arbetade, så han inte kunde var med oss. Kramar från mormor. PS älskar dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback