Något väldigt gott


När jag var ner och handlade, så gjorde jag äntligen det jag har glömt det senast 10 gångerna.
Jag köpte äntligen Marabou´s nya choklad SOMMAR.

Marabou har kommit ut med en ny choklad, Marabou Sommar som säljs under sommaren. Den består av deras vanliga mjölkchoklad och frystorkade jordgubbar.




Riktigt god, dock inte så mycket jordgubbssmak som jag hade hoppats på. Får 7/10 möjliga!
Synd att det bara kommer säljas under sommaren.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Jag har än så länge lyckats att motstå frestelsen att provsmaka den... Men i helgen kanske jag ska falla, jobbar ju ALLA dagar nu och behöver nog n¨t gott! Kramiz mamsen

Postat av: Mormor

Såg reklam för chokladbiten på reklampelaren i går på Norra Hansegatan, skall nog testa oxå. Puss från mormor



Postat av: johanna

Gör det båda två. Ni kommer inte bli besvikna, den smackar ju dock inte SÅ jättemycket jordgubbe som jag hade hoppats på. Men var väldigt god!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback