Tomas Ledin

Igår var vi på Tomas Ledin ute vid Bergsslussar. Så otroligt mysigt, satt på en filt och åt remar. Och lyssnade på Tomas Ledin. Kan sommaren bli bättre? han är ju sommaren. Hur många gånger har jag inte lyssnat på hans låtar. De sitter ju in etsade i huvudet =P. Han spelade låtar från 70,80 och 90-talet. Fick höra min favorit låt - Snart tystnar musik! Han drog väldigt mycket folk. Ca 2000 gissar jag och älsklingen på!

Kl 21.04 kom han in på scenen och började låten med "Just nu". slut var det kring 23 tiden. Vi gick dock lite tidigare för att
överhuvudtaget kunna ta oss ut med bilen.  En väldigt trevlig kväll med väldigt bra sällskap! Älskar dej och det vet du!




Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Gillar oxå Tomas Ledin han är toppen. "Sommaren är kort" och "I natt är jag din", är mina favoriter.

Kramar till er. Vi ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback