Växer så det knakar på balkongen



Såhär ser det ut på våran balkong nu =). Känner mig väldigt duktig som har drivit upp denna planta, från ett sådant litet frö. Vi hade 4 tomat plantor.
Den första åt Spider (katten) upp när den inte hade växt mer än 15 cm. Den andra plantan blåste av när det var storm för ett tag sedan. Men  två har klarat sig genom storm och regn =) Blir allt några godistomater *smarigt*


En mängd olika chiliplantor



Växer hur många som helst senast jag räkande hade vi sammanlagt 10 tomater pågång .
 Nu skall det bara bli röda! =)




Brytbönorna växer också som bara den, vi får se vad som händer.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Börja med att plantera om brytbönorna, de behöver mer jord och större kruka. Sätt dom i samma! Sen VET jag ju att du ärvt dina jordiga fingrar från mej!!! Kramiz mamsen

Postat av: Johanna

Jag skall köpa nya krukor imorgon. Har glömt det två dagar i rad =)

Postat av: Mormor

Oj,oj vad Sebbes små plantor har växt! Det är väl

spännande att gå och kolla på hur det växer, och sedan att äta det som man har odlat själv.(Ni har ärvt mina jordiga fingrar båda två, ha,ha,ha!!!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback