Första doppet för iår!

Igår åkte jag och älsklingen ut till Bergsbadplats och badade i Roxen med några av våra vänner. Har ju aldrig varit där förut. Ligger ca en mil utanför Linköping. Finns några restauranger och glass kiosken. Vi var på plats vid redan kl 11. Och det var nog en väldig tur, var redan jättemycket folk när vi kom dit.

Kunde inte fått bättre platser,  precis vid kanten ner till stranden. Var väl ca 19 grader i vattnet svalt och svalkande! Men var bara att kasta sig i. Vi fick ju en väldig hjälp av grabbarna med. Verkligen experter på att stänka ner en Så det blev året första dopp, var i två gånger. Vi åt glass, chips och kladdkaka =P

Vi avslutade med att stanna till på Burger King och äta lite kvällsmat. Sen var det bara för mig att ge mig iväg till jobbet direkt när vi kom hem. En helt underbar dag. Och vi skall dit i helgen igen kan jag lova =)


lånad bild av http://farm3.static.flickr.com/2179/2187418434_e4b77037b8.jpg?v=0
Blev endel skvättande och plaskandes igår! Varför blir man som ett barn när man kommer ner i vattnet =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Hej gumman!

Va skönt ni hade det! Ja, man blir som barn när man kommer till havet. Det är jätteskoj att stänka ner dom som ligger på stranden och är jättevarma.

Ha det gott i sommarvärmen! Puss från mormor

Postat av: Anna-Carin

Snacka om hälsomat som ni åt den dagen... Haha, bra att slappa i menyn ibland oxå!!! Kramiz mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback