Balkong fint

Ja, eftersom vi flyttade till den här lägenheten i slutet på förra sommaren. Så var det ju inte att tänka på att handla massa fina blommor och sådant till balkongen.
Idag när jag var ute på Ikea så har jag hittat de perfekta balkonglådorna. Måste vi ju ha! Får bara hoppas att katterna inte börjar gräva och kissar i lådorna i sommar! De lådorna jag vill ha är längre ner.! Vi får väl se vad det blir.

Har även sått tomater idag. Riktigt lyxigt att ha på balkonen i sommar och gå och små äta =) Skall även så brytbönor fast det är inte dags ännu. Får vänta till maj
Fröerna är köpta på Rusta




Balkong låda 89kr IKEA


Hållaren 89kr

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Hej gumman!

Va kul med odling på balkongen. Vill du ha pellisar

oxå???? Kramar mormor

Postat av: Fanny

Tack så mycket gumman! Det är skönt att ha en vän nära en iaf. Så man inte känner sig helt lost här på fastlandet! Vi måste ta och ses snart tycker jag. Vi har pratat om det så länge nu. Puss o kram

Postat av: Anna-Carin

Hoppas nu att sådden får vara ifred för bröderna Buz och Farbror Barbro...;-D Jag ska oxå så tomater, lite senare såom du inte får upp nåra kanske jag har! Älska di - kramiz mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback