Jobb, öronrengöring och badminton

Ja mycket går det att hinna med på en dag. Upp vid 05.20 imorse, rena sovmorgonen =) Cyklade iväg till jobbet i det gråa gråa vädret Uscha! vill ha sommar nu, på en gång!

Slutade tidigt idag redan vid 14, skönt tog en sväng förbi hemköp och handlade lite för kvällsmaten. Som kommer att bli hemgjorda hamburgare och pommes *smarigt* Sedan såg jag att kissarnas öron behövdes göra rent. Tur att jag köpte nya barntops då =P. Så nu är kissarnas öronen rena och epi-otec har de i. luktar faktist väldigt!

Ikväll blir det en sväng nere till Campushallen för att köra en timmes badminton. Skönt! Nästa vecka skall jag börja träna igen. Nu känner jag mig helt frisk.
Imorgon skall det bokas biljetter till Gotland och fixas inför min simtur med delfinerna. Så otroligt roligt! Skönt med en ledig måndag!

Nä nu skall jag lägga mig och vila en stund med en bra bok.

SUCK. Nu är det hemska snöblasket här igen Jag vill inte!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Hej gumman! Idag har vi plockat blåsippor i gråvädret. Men nu ikväll är det snöblask igen!!!

Kramar mormor

Postat av: Fanny

Tack så mycket gumman! Det är helt otoligt hur något så litet kan bli en människa, en egen person. Jag har ännu svårt att förstå att jag skall bli mamma =P Vi får ta och ses snart! Saknar dig ju. Ha det så bra tjejen =) Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback