Långledigt


Blev en fika med Emelie i onsdags. Sen på kvällen hade vi besök att Jinxen uppfödare Maria. Hon skulle låna ett burskynke, dags för utställnings dags!

På onsdagen investerade jag även ett par nya  sprinter tights, toppen att ha nu när snön har smält och det är dags att ge sig ut i rydsspåret igen. Skall bara köpa mig ett par nya jogging skor.

Fredagen slutade tidigt, lite ärenden på stan. På kvällen lagade min underbara älskling mat. *toppen gott* Blev film i och mys i soffan med tre katter! =)

Lördagen: Vaknade tidigt för Sebbe skulle upp och tentaplugga, somnade om och vaknade vid 10.00. Kikade på filmen jag hade spelat in. Efter det  var det dags att ta sig i kragen. Har ju varit sjuk, började med en förkylning som sedan följdes upp med någon kräksjuka =(. Så tränade för första gången på 2 veckor. Helt underbart! Och får köra slut på sig själv!


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Kan du inte be din älskade Sebbe at oxå köpa ett par sånahär "SPRINTER TIGHTS"?! SKulle vara så bra för välbefinnandet att få se honom i ett par... ;-D Kramiz mamsen

Postat av: Linda

Snygga löparbrallor! Var själv inne o kollade på sånna idag. :) Fast jag ska nog ta mig ut till Birsta istället o kolla där.



Längtar tills du kommer! Är vi överens om datumet? ;)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback