Min nya jacka!

Efter att jag hade gjort muslin så tog jag en cykeltur ut till Tornby. Har kollat väldigt länge på en vårjacka. Var nere på stan i början på veckan och kikade, men fanns bara jättesmå storlekar kvar. Så idag tog jag en chansning och åkte ut till Stadium på Tornby för att kika där istället. Och där hängde den på rea och allt!
Det är dock en skidjackamen precis så som jag vill den. Sportig och vind/vatten tät. Eftersom jag cyklar ju året runt!

Det kunde ju inte bli bättre! =)





Skön skidjacka i vind- och vattentätt TCS Water 3000 med bra andasfunktion. Jackan är vadderad för ökad värmehållning och försedd med DWR-impregnering som förstärker jackans täthet samt vattentäta sömmar för extra skydd mot snö och regn. Huvan går lätt att ta bort och med flera lättåtkomliga fickor ryms liftkort, mobiltelefon och annat utan problem.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Den var RIKTIGT fin hjärtat mitt... Skönt med en ny jacka!!! Kramiz mamsen

Postat av: Mormor

Hej gumman!

En toppen jacka till dej som cyklar i ur och skur.

Och så är den snygg OXÅ.

Kramar mormor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback