Rensning

Var precis vad jag gjorde imorse. Fick ett ryck att gå igenom katternas lekkorg. vad SAKER de har! Bortskämda små älsklingar!
jag ljuger inte om jag säger att de tillsammans har 40 olika saker. Allt från små skrammel möss, till bollar och vippor.

Nä blev en kasse som jag skall lämna iväg till katthemmet här i Linköping. Känns bra att kunna hjälpa andra katter. En bra sak som finns nere på våran matbutik Hemköp. De har en tunna precis när man går ut vid kassorna. Där kan man lägga ner katt mat om man vill skänka. Jag brukar köpa en förpackning Whiskas eller Friskis och lägga ner.

Finns så många katter som ingen tar hand om. Så kan jag hjälpa till lite så gör jag det mer än gärna!

Sen hittade jag denna lilla sötnos i sitt nytvättade mysbo


Mysnisse



Stör mig inte! Jag sover

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Spider bin Laden med svart trasselskägg... Hihi! Han är FÖR söt min lilla pojke!

Postat av: Mormor

Han ser så mysig lilla Spider pojken i sitt lilla bo!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback