White trash fest

I torsdags eftermiddag så fick vi besök från Falun, Kalle och Johan.
Riktigt trevligt, första kvällen var jag dock inte så social när jag gick och la mig vid redan 21. Vaknade på kvällen när grabbarna så kallat "smög" in. Jaja man kan ju tolka ordet "smyga" på många sätt =o ).

Somnade i alla fall om nästan direkt, vaknade av att jag trodde våran som är mellan sovrummet och vardagsrummet skulle välta. Johan som snarkar. HERRE GUD! Aldrig varit maken till människa som snarkar så mycket och så högt!?!?!
Hahaha, tur att det finns öronproppar.

På fredagen kväll var det dags för den efterlängtade White Trash festen. Jag hade funderat ut min utstyrsel i ca 2 veckor, nu var det dags att kolla om det skulle bli bra. Jag sprang över till Linn för att göra mig i ordning medan grabbarna var kvar här och fixade med sitt.

Blev väldigt nöjd och festen var toppen! Tur att man inte skulle klä sig snyggt! Och hur sjutton sminkar man sig fullt!
Några funderingar jag och Linn hade =)

Nu lite bilder =)


Jag och Linn


Johan med sitt orange skägg


Kalle


Min älskling =)


Jocke (Linn´s sambo)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Hej gumman!

Du och Linn var ju jätte fräcka!! Sebbe var likt Bruce med sin kepa och skjorta. Ja,Johan passar med sitt skägg!!!Kramar mormor.

Postat av: Anna-Carin

I like rollers... Fin du va gumman, Sebbe var lik Bruce fakiskt! men Johan jisses, finare UTAN orange skägg!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback