Dyrt/billigt smink? Använder båda =)

Har provat väldigt mycket smink i mina dagar. Eftersom jag har väldigt lätt att få finnar så är jag såklart noga med vad jag väljer. Har provat allt från Hm egna smink till Mary Kay.

Nu provar jag ett nytt märke som jag faktiskt inte har provat förut, varför vet jag inte. Och jag är så himla nöjd.
Var på fest förra helgen, sminkade mig som vanligt. Såg precis likadan ut när jag kom hem. Det kallar jag kvalitetssmink. Täcker inte igen porerna heller. I alla fall inte mina.

Min hud är friskare än någonsin! Känns så otroligt härligt =)

Först smörjer jag in ansiktet med vanlig kvälls/dagkräm sen lägger jag på den här primern. Sen på med foundation. Det här anväder jag dock bara till fest!
Köper smink som räcker i 2 år också. Så kostnande tycker jag är helt ok!

350kr

350kr


Till Vardagssminkning använder jag



40kr Yves Rocher





59kr Hm

 

Hm 39,50kr

 

tror det var 39kr

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback