Helg träning & Födelsedagsfest =)

Tjolahopp! =)

Gick och la mig väldigt sent igår, dels så var älsklingen på fest. Då kan jag ändå inte koppla av helt förrän jag har hört att han har kommit in genom dörren. Så jag satt och kollade på Pirates of the Caribbean- Vid världens ände.
Johnny Depp här är ju bara så snygg! =P.

Tillbaka till ämnet. Älsklingen kom hem efter 01 och sen kunde jag inte sov. Somande vid 02 tiden. Glömde ställa klockan, men som tur var vaknade jag upp vid 09.10 imorse. Och helgens Bodypump pass börjar vid 10 =). Så på med träningskläder i slängde i mig en shaker! Full fart på cykeln, så nu blir det ägg macka, yoghurt och juice *smaskens*

Ikväll är det födelsedagsfest hos min vän Linn, tur att det inte är så långt tid. Skall bli väldigt trevligt.
Nä frukost nu var det!

 





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback