Jag vågade!

Fick en tid till min frissa idag vid 11, tog bussen ner. Har så himla ont i min nacke, måste ha sovit väldigt konstigt inatt. Tur att det finns Orudis salva!

Min frissa vet precis hur jag vill ha mitt hår, visade henne bilderna jag hade skrivit ut. Tog henne 30 min att fixa den frisyren jag har velat haft så länge, men inte vågat. Men NU så!
Köpte Hm egna hårfärg för 49.50kr och färgen heter True Brown! Sen är det bara slingorna som skall i, sen är jag klar för hösten! =)

Kort i nacken

 

Är så nöjd!

 

Färgat, dock inte stylat =)

 

Trivs väldigt bra i mörkbrunt!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Jätte fin klippning,nacken var fin. Passar dej perfekt! Färgen var oxå fin till dej.

Kramar till dej.

Postat av: Anna-Carin

Du blev så snygg i din nya frissa... MEn det blir du alltid - tycker jag! Älska di - ungen min


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback