Promenad och kriminalfilm *sweet*

Idag står det inte mycket på schemat. La mig på kudden vid 04.10 =). Det jobbigaste idag blir en promenad i spåret och ikväll skall vi titta på Mari Ljungstedt kriminalroman. Vad jag har längtat! Älskar hennes böcker!

Se bilder från min underbara ö. Längtar faktiskt tillbaka i emellanåt. Men framtiden får utvisa vart vi kommer bo. Sommarställe på Gotland är ju verkligen inte fel det heller =)

Kommissarien och havet - den du inte ser


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Det är ett mål att öka innevånarantalet på Gotland!! Det skall bli spännande att se hur mycket boken och filmen är lika.

Kramar i massor till er!

Postat av: Anna-Carin

"DEN SER DU INTE" borde dom ändra titeln till för den var KASS! HELKASS!! Fy så besviken jag blev,med så många bra skådisar i rollistan och sen en så fullkomligt dåligt resultat. :-(



Kramiz mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback