Räcker dagen till?

Gick upp kl 07 i morse, traskade runt i lägenheten som en zombie. Lyckades få på mig lite varmare kläder. Tog cykeln till Willys och handlade, jag och pensionärerna =) Gick väldigt snabbt inga att brottas med i affären kunde gå där i lugn och ro. Cyklade hemåt igen ringde och beställde klipptid, åhh vad spännande ser fram emot en förändring!!! Skall köpa hårfärg idag efter frissa besöket.

På eftermiddagen blir det ett bodypump pass och sen hem och förbereda. Kommer en tjej från Örebro ikväll som skall se om hon tål våra sphynxar. Känns så himla bra att man kan hjälpa människor som är allergiska och låta de komma och provnosa och hälsa på våra små busfrön till katter. Kan ju hoppas de visar sig från sin bästa sida!

Sen ikväll blir det att kolla på hollywood fruar Anna Anka är ju så tragisk så jag kan ju bara skratta åt henne! Vilken människa =o). Hon skulle kanske prova på ett riktigt arbetarliv!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Ta ett djupt andetag och sätt dej ner med kissarna i famnen. Spännande att gå till frissan och klippa sej. Själv blev jag jätte nöjd med min klippning. Kramar till dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback