Jul i Fagersta

Den 23dec så började jag och älsklingen de tre timmarna uppåt Fagersta. Där vi skulle fira årets jul igen.
Som sagt då var det ju väldigt snöigt och väglaget var ju inte världens bästa. Men vi tog oss uppåt. Har ätit mig så proppmätt på julmat och lutfisk.
Själva julafton firade vi hos älsklingens moster och hennes man. Tomten kom och det blev paketutdelning, senare på kvällen slutade vi nere i källaren spelandes tillsammans med barnen i familjen. Provade på att spela Wii, Jag vill verkligen ha ett Wii =)
Den 29 dec packade vi ihop allting och satte oss i bilen igen. Var det dags att börja köra neråt Nynäshamn och vidare till Gotland där nyåret skulle firas.

Jullunch intaget

 

Sofhia och jag på julafton

 

Tomten kom iår igen! *vilken tur*

 

Älsklingen fokuserade på paketöppning

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback