Söndagen på Tornby

Liten sovmorgon idag med, sedan ut med Ebba vovven och frukost. Vi lyckades dela på två toaletter idag och alla hann göra sig i ordning. Idag så skulle det bli en sväng ut till Tornby. Affärerna Jula, Chilli, Plantagen skulle besökas. På Chilli inhandlade jag ett par ursnygga tallriks underlägg.

Och på Plantagen blev det lite smått och gott:

Jordgubbsplantor 2st 19.90kr/st

 

Italiensk Klematis (röd) 139kr

 

Rosmarin 29.90kr

 

Citronmeliss 29.90kr

 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fanny

Hej gumman! Nä Pelle gör oxå mycket bara att jag inte skriver så mycket om det i bloggen. Men jag är den som är nogrannast med så jag gör det hellre själv haha :P

Ja det skall verkligen bli kul o ses nästa måndag :D Jag kan ännu då. Elliot får nog följa med iaf, kommer få seperationsångest plus att han vill nog träffa er med :)



Puss o kram gumman <3

Postat av: Fanny

Hehe precis, vi bor ju så nära, men nu äntligen så har båda tid :) Det skall bli så himla kul o få träffa er igen oxå! Som jag längtar nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback